۲۱ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۴۰

حجت‌الاسلام گنجی:

لزوم توجه و حمایت از نیروهای بومی و توانمند شهرستان جم/ توسعه شهرستان نیازمند تعاملات سازنده

لزوم توجه و حمایت از نیروهای بومی و توانمند شهرستان جم/ توسعه شهرستان نیازمند تعاملات سازنده

جم - خبرگزاری مهر: امام جمعه شهرستان جم بر لزوم توجه و حمایت از نیروهای بومی و توانمند شهرستان جم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد گنجی عصر یکشنبه در ائین تودیع و معارفه فرماندار جم ضمن خیر مقدم به استاندار بوشهر و هیئت همراه و گرامیداشت یاد شهید آوینی در سخنانی با  تشکر از استاندار به خاطر حسن توجه و انتخاب دو سرمایه شهرستان جم به سمت فرمانداری گناوه و دیلم، اظهار داشت: امیدواریم از نیروهای توانمند جمی در همه عرصه‌ها استفاده شود.

گنجی تصریح کرد در سال های اخیر در شهرستان جم کارهای بزرگی انجام شده است و امید می رود فرماندار جدید شهرستان که سابقه درخشان در عرصه های مدیریتی را دارد در توسعه روز افزون شهرستان نقش به سزایی ایفا کند

وی به سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و تاکید کرد: خدمتگذار جمهوری اسلامی ایران باشید که دست خیانتکاران را قطع کرد این امنت بزرگ را به طور شایسته حفظ کنید.

امام جمعه جم به قطع رابطه ی ایران و آمریکا و سرآغاز پیشرفت‌های بزرگ برای ملت ایران دانست و افزود: ایران روزبه روز قدرتمندتر می شود و حضور فعال‌تری در در عرصه های بین المللی خواهد داشت.

گنجی در بخش دیگری از سخنرانی تاکید کرد که خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی مرتب عوض می شوند و این انتقال قدرت به فرموده رهبری باید منشا خیر و برکات و توسعه است.

وی از تلاش های سازنده زارع در مدتی که در سمت فرمانداری جم بر عهده داشت تقدیر کرد و بیان داشت: نادری از نیروهای توانمند استان بوشهر است و تجارب فراوانی در دولت‌های مختلف داشته که می‌تواند در توسعه شهرستان جم بسیار موثر باشد.

امام جمعه جم تعامل سازنده با شرکت های نفتی و افزایش وحدت بین شیعه و سنی در عسلویه را از سوابق نادری دانست  که می تواند با تعاملات سازنده در توسعه شهرستان جم نقش آفرینی کند.

گنجی به تشکیل ستاد سرمایه‌های انسانی در شهرستان جم اشاره کرد و اظهار داشت: علت تشکیل ستاد حمایت از سرمایه‌های انسانی را فرمایش رهبری عنوان کرد و حمایت از نیروها و منابع انسانی توانمند و نخبه شهرستان را مورد حمایت قرار می دهد.

گنجی در پایان ضمن تبریک به نادری فرماندار جدید جم از تلاش های 14ماهه عبدالرسول زارع تقدیر کرد.

کد خبر 2267821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha